شکست رکود ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی لردگان

شکست رکود ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی لردگان
رکورد سه میلیون و سیصدوچهل هزار ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی لردگان شکسته شد.
به گزارش نیپنا؛ مدیر عامل پتروشیمی لردگان با اشاره به بازدید مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از پروژه پتروشیمی لردگان وتاکیدایشان بر لزوم کار آمدی و به روز بودن واحد های HSE در همه شرکت های زیر مجموعه خاطرنشان کرد: این مهم در پترو شیمی لردگان با ۳.۳۴۰.۰۰۰ ساعت کار بدون حادثه تا این لحظه تحقق یافته است در همین راستا محسن زارعی فر مدیر عامل پترو شیمی لردگان افزود: به لطف خداوند متعال توانستیم با رعایت اکید اصول ایمنی به این مهم دست پیدا کنیم و امید است که این روند تا پایان پروژه ادامه پیدا کند.
مجتمع شرکت کود شیمیایی لردگان در زمینی به مساحت 300 هکتار در شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری منطقه فلارد (در فاصله 55 کیلومتری شهر لردگان و 2,7 کیلومتری روستای سندگان بالا) در حال احداث می­باشد. این مجتمع به­ دلیل دسترسی مناسب به منابع آبی و منابع گازی (نزدیکی به سه ­خط لوله گاز کشوری) و همچنین دارا بودن زمین مناسب از نظر تسطیح و انجام کارهای زیربنایی، از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است.
تولیدات این مجتمع اوره و آمونیاک بوده و ظرفیت تولید سالانه آن 1073 هزار تن اوره و 677 هزار تن آمونیاک است.
بخش عمده­ای از آمونیاک تولیدی برای تولید اوره در داخل مجتمع مصرف شده و 74 هزار تن به­صورت مازاد برای عرضه مستقیم به بازار در نظر گرفته شده است.
۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۵۷۱