بسته پیشنهادی بورس درباره قانون تجارت به رئیس مجلس تقدیم شد

بسته پیشنهادی بورس درباره قانون تجارت به رئیس مجلس تقدیم شد
بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در ارتباط با اصلاحیه قانون تجارت به رئیس مجلس تقدیم شد.
به گزارش شانا، شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران امروز، (چهارشنبه، سوم شهریورماه) با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار که با حضور محمدرضا پور ابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی لاریجانی از حضور چهره های علمی و متخصص در مدیریت این سازمان ابراز خرسندی و نقش بازار سرمایه را در اقتصاد ملی با اهمیت توصیف کرد.
 
شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و ارواق بهادار نیز با قدردانی از حمایتهای مستقیم مجلس از بازار سرمایه، تصویب قوانین مناسب مرتبط با این حوزه را اقدام موثری از سوی قوه مقننه در روند تقویت و توسعه این بازار ارزیابی کرد.
 
در این دیدار همچنین محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تشریح روند شکل گیری بورسها، ساختارمند شدن بازار سرمایه و اقدامات و فعالیتهای موثر سازمان بورس و اوراق بهادار بعنوان ناظر این حوزه را در رشد و توسعه این بازار مهم برشمرد.
 
در پایان این دیدار، بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با اصلاحیه ماده ٢٤١ قانون تجارت برای بررسی بیشتر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۷:۲۰
تعداد بازدید : ۴۹۴