شرکت ملی نفت از گسترش فعالیتهای عام المنفعه حمایت می کند

شرکت ملی نفت از گسترش فعالیتهای عام المنفعه حمایت می کند
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از طرح توسعه آزادگان شمالی، بر ضرورت ایفای مسئولیتهای اجتماعی تاکید کرد و گفت: این شرکت از گسترش فعالیتهای عام المنفعه در منطقه عملیاتی غرب کارون حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار شانا، علی کاردر که با هدف بازدید از طرحهای توسعه ای غرب کارون به استان خوزستان سفر کرده است، صبح امروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) از طرح توسعه میدان آزادگان شمالی بازدید کرد و در جلسه ای با حضور مدیران ارشد شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و مجریان طرحها، در جریان روند فعالیتهای این طرح قرار گرفت.

وی به دنبال ارائه گزارش نورالدین شهنازی زاده، مدیرعامل شرکت متن در ابتدای این جلسه مبنی بر روند پیشرفت فعالیتها در طرحهای توسعه ای غرب کارون و تثبیت تولید نفت خام در این منطقه، بر ضرورت استمرار تولید بویژه در میدانهای مشترک تاکید کرد و گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی همگام با اجرای طرحهای توسعه ای، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

کاردر یادآور شد: شرکت ملی نفت ایران از گسترش فعالیتهای عالم المنفعه در مناطق عملیاتی از جمله منطقه غرب کارون حمایت می کند.

به گزارش شانا، بکارگیری نیروهای بومی، احداث پل برای شهرهای سوسنگرد و هویزه و ساخت جاده و مدرسه برای روستاهای منطقه، از جمله اقدامهای اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در طرح توسعه میدان آزادگان شمالی است، همچنین استانداردهای زیست محیطی و ابعاد اجتماعی در این طرح به طور کامل رعایت شده و این طرح، لوح سپاس سازمان حفاظت محیط زیست را دریافت کرده است.

بر اساس اعلام مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، نحوه اجرای این طرح توسعه ای بویژه در بخش واحد تسهیلات فرآورش مرکزی (Central Processing Facility-CPF) می تواند به عنوان طرحی موفق از نظر کیفیت و ملاحظات زیست محیطی مورد توجه همکاران و دیگر ارگانها قرار گیرد.

میدان مشترک آزادگان شمالی از اوایل امسال توانست با میانگین تولید ٧٣ هزار بشکه در روز، به اهداف خود در فاز نخست توسعه دست یابد و توافقهای اولیه برای اجرای فاز دوم توسعه این میدان بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت سی ان پی سی آی چین صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه، پس از آزادگان شمالی، از طرحهای توسعه ای یاران شمالی، آزادگان جنوبی، یاران جنوبی و یادآوران بازدید می کنند و برگزاری جلسه بررسی طرحهای توسعه ای غرب کارون در محل کمپ میدان یادآوران، پایان بخش این بازدید خواهد بود.

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۵۳۱