امضای تفاهمنامه با توتال و لینده ثمره برجام برای صنعت پتروشیمی است

امضای تفاهمنامه با توتال و لینده ثمره برجام برای صنعت پتروشیمی است
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از امضای تفاهمنامه با شرکتهای توتال و لینده در دوره پسابرجام خبرداد و گفت: در آینده ٢ تفاهمنامه دیگر با شرکت های خارجی فعال در صنعت پتروشیمی امضا می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مرضیه شاهدایی، صبح امروز ( دوشنبه، هشتم شهریورماه) در یک نشست خبری به مناسبت هفته دولت، با تشریح عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سه ساله دولت یازدهم، ظرفیت نصب شده پتروشیمی را ٦٠ میلیون تن اعلام کرد و گفت: این رقم ظرف پنج سال آینده به ١٠٠ میلیون تن می رسد و در ١٠ سال آینده به ١٤٠ میلیون تن خواهد رسید. 

شاهدایی همچنین از امضای تفاهمنامه با شرکتهای توتال و لینده در دوره پسابرجام خبرداد و گفت: در آینده ٢ تفاهمنامه دیگر خارجی امضا می شود، ضمن این که زمان تفاهمنامه یکسال تا ١٤ ماه خواهد بود و پس از آن تفاهمنامه منجر به امضای قرارداد نهایی می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از حضور و مذاکره شرکتهای نام آور خارجی در دوره پسابرجام در صنعت پتروشیمی خبرداد و گفت: پیش بینی خارجی ها این است که ایران قطب آینده پتروشیمی جهان خواهد بود.

شاهدایی با اشاره به تاثیر برجام در صنعت پتروشیمی گفت: توسعه صادرات و گشوده شدن مجاری بسته و آغاز مذاکرات برای سرمایه گذاران از جمله آثار برجام است

این خبر در حال تکمیل است...

۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۵۱۶