روسیه پلی اتیلن های بهبود یافته عرضه می کند

روسیه پلی اتیلن های بهبود یافته عرضه می کند
روسیه قصد دارد ظرفیت تولید پلی اتیلن خود را با هدف تولید گریدهای معمول و بهبود یافته گسترش دهد.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews، شرکت Tomskneftekhim (TNKh) روسیه که یکی از مهمترین تولیدکنندگان پلیمر این کشور به شمار می رود؛ به تازگی از تکمیل پروژه عظیم نوسازی و افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلن سبک (LDPE) خود در مجموعه تولید این شرکت واقع در شهر تومسک در مرکز روسیه خبر داد.
بر اساس این گزارش، قرار است با اجرای این پروژه تا سه ماهه پایانی سال میلادی، ظرفیت تولید از 240 هزار تن به 270 هزار تن افزایش یابد.
مدیران شرکتTomskneftekhim که از زیر مجموعه های شرکت پتروشیمی سیبور روسیه به شمار می رود؛ عنوان می کنند؛ پروژه اخیر موسوم به LDPE-270 که از فناوری تولید پلی اتیلن سبک شرکت لیوندل باسل بهره می برد؛ با هدف بهبود اطمینان پذیری تولید (manufacturing reliability) و افزایش ظرفیت تولید محصولات با عملکرد بالا به بهره برداری رسید.
این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان پلیمر روسیه محسوب می شود و تا کنون بیش از 150 میلیون یورو به ارتقاء و توسعه ظرفیت تولید محصولات متنوع خود در تاسیسات شهر تومسک اختصاص داده است. در سال گذشته میلادی شرکت Tomskneftekhim یک طرح توسعه ای را در همین محل، با هدف افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن خود از 130 به 140 هزار تن در سال اجرایی کرد.
با این عملیات نوسازی این شرکت قادر است تا ضمن تولید گریدهای معمول و بهبود یافته پلی اتیلن سبک وپلی پروپیلن، طیف وسیعی از پلیمرها شامل پلی پروپیلن های دارای کاربرد ویژه (specific applications) را عرضه کند.
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۴۶۸