راه‌اندازی مجدد واحد تولید لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام

راه‌اندازی مجدد واحد تولید لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام
واحد تولید لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام مجددا وارد چرخه تولید شد.

به گزارش نیپنا؛ نشان‌زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی بسپاران بندر امام گفت: واحد تولید لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام با همت و تلاش متخصصان و کارشناسان شرکت در کم‌ترین زمان ممکن وارد چرخه تولید شد.

حسن نشان‌زاده مقدم افزود: واحد تولید لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام که شانزدهم مردادماه گذشته با وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار محصول واحد از مدار تولید خارج شده بود با همت و تلاش متخصصان و کارشناسان شرکت در کم‌ترین زمان ممکن وارد چرخه تولید شد.
وی گفت: با وجود خسارت‌های به وجود آمده به سیستم‌های برق و ابزار دقیق  و خشک کننده ناحیه پایانی واحد، اکثر کارشناسان بر این باور بودند که  واحد مذکور مدت زمان زیادی (حداقل دو ماه) از مدار تولید خارج خواهد شد.
مدیرعامل پتروشیمی بسپاران بندرامام افزود: اما بلافاصله پس از اطفای حریق، کارشناسان فنی شرکت بسپاران ضمن ارزیابی شرایط برنامه مدون تهیه و به کارگیری امکانات موجود در پتروشیمی بندر امام، خدمات شرکت خوارزمی و حمایت واحدهای پشتیبان مرتبط اقدام به بازسازی بخش‌های آسیب دیده کردند.
نشان‌زاده مقدم گفت: با تلاش و کوشش کارکنان شرکت بسپاران بندر امام در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، دو خط تولید در ناحیه پایانی واحد تولید لاستیک مصنوعی BD/SR به پایان رسید و امروز خط یک در مدار تولید قرار گرفت.
وی افزود: خط دوم تولید محصول 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با نصب تابلوی ابزار دقیق سیستم بسته‌بندی به زودی در مدار تولید قرار می‌گیرد.
مدیرعامل پتروشیمی بسپاران بندر امام،گفت: این موفقیت حاصل همت شبانه‌روزی تمام کارکنان، کارشناسان و مدیران پر تلاش و متعهد پتروشیمی بندر امام است.
پتروشیمی بندر امام دارای پنج شرکت تابعه است و با حادثه آتش‌سوزی در انبار محصول واحد لاستیک مصنوعی در تاریخ 16 مرداد گذشته واحد تولید لاستیک مصنوعی از مدار تولید خارج شده بود.

۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۳۹۸