تولید ٥٧ هزار تن گوگرد در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید ٥٧ هزار تن گوگرد در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
تولید گوگرد پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی طی پنج ماه امسال از مرز ٥٧ هزار تن گذشت.
محمد سعیدیان، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده، ٥٧ هزار و ٥٤٧ تن گوگرد دانه‌بندی در این پالایشگاه تولید شده است.
 
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به حجم فرآورش گاز این پالایشگاه افزود: کارکنان و متخصصان متعهد این پالایشگاه در پنج ماه امسال با خلاقیت، تلاش و همدلی توانستند فرآورش هشت میلیارد و ٩٢٦ میلیون مترمکعب گاز در این پالایشگاه را رقم بزنند.
 
وی اعلام کرد: در بازه زمانی یادشده بیش از ١٠ میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه میعانات گازی نیز در این پالایشگاه تولید شده است.
 
سعیدیان یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در چند روز آینده شاهد آغاز عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه خواهیم بود.
 
به گفته‌ این مقام مسئول، روزآمدکردن سیستم کنترل کمپرسور سرمایش ردیف سوم پالایش گاز و همچنین تمیزکاری تجهیزات واحد تثبیت میعانات گازی از مهمترین اقداماتی است که در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم انجام خواهد شد.
 
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: این مجموعه با تکیه بر توان داخلی و با انجام موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی، فرآورش گاز را در فصل زمستان امسال به طور پایدار افزایش خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی های انجام شده و تلاش شبانه‌روزی کارکنان واحدهای مختلف پالایشگاه، تعمیرات اساسی امسال نیز به شکل مفید و موثر در ایمنی کامل محقق شود.   
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸
تعداد بازدید : ۴۴۷