زمان عرضه بلوک ۲۰ درصدی پتروشیمی ابن سینا تغییر کرد

زمان عرضه تعداد 8 میلیون سهم شرکت پتروشیمی ابن سینای همدان معادل 20 درصد سهام این شرکت که قرار بود امروز 15 شهریور، توسط سازمان خصوصی سازی در فرابورس ایران انجام شود به روز یکشنبه 28 شهریورماه جاری موکول شد.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)؛ زمان عرضه تعداد 8 میلیون سهم شرکت پتروشیمی ابن سینای همدان معادل 20 درصد سهام این شرکت که قرار بود امروز 15 شهریور توسط سازمان خصوصی سازی در فرابورس ایران انجام شود به روز یکشنبه 28 شهریورماه جاری موکول شد.
بر اساس این گزارش؛ این میزان سهام شرکت پتروشیمی ابن سینای همدان قرار است در این روز به قیمت پایه هر سهم 21هزار و 491ریال و ارزش کل پایه 171 میلیارد و 928 میلیون ریال به وکالت از شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی به صورت 15 درصد نقد و بقیه با اقساط 6 ماهه در مدت 7 ساله واگذار شود.
گفتنی است؛ در حال حاضر شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی با 20 درصد و شرکت حامی فولاد ایرانیان با 77 درصد سهامداران عمده شرکت پتروشیمی ابن سینای همدان هستند.
همچنین فعالیت در امور تولیدی، بازرگانی و خدماتی در صنایع پتروشیمی و پتروشیمیایی مهمترین فعالیتهای این شرکت هستند و سپرده شرکت در مزایده 20 درصد سهام پتروشیمی ابن سینای همدان نیز 5 میلیارد و 157 میلیون ریال تعیین شده است و خریدار در صورت برنده شدن 20 روز کاری مهلت دارد ثمن نقدی این معامله را پرداخت کند.
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۳۵
تعداد بازدید : ۳۷۸