ضوابط تشکیل برند جایگاه‌های سوخت

ایرنا: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شرایط ثبت نام شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع (برند) دارای صلاحیت در زمینه ساخت جایگاه‌های سوخت را اعلام کرد. قرار است به جای راه‌اندازی پمپ بنزین‌های جداگانه که هر یک در مالکیت یک مالک حقیقی قرار دارد، برندهایی برای جایگاه‌های عرضه سوخت تشکیل شود که هر یک از آنها ده‌ها پمپ بنزین و جایگاه عرضه سوخت را زیر پوشش خود می‌گیرد. وزارت نفت اعلام کرده هدف از تشکیل برندهای مختلف در پمپ بنزین ها، افزایش کیفیت عرضه خدمات است.

در همین خصوص مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: طرح شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع (برند) با هدف کیفی‌سازی هرچه بیشتر ارائه خدمات در جایگاه‌های سوخت کشور اجرا می‌شود. به گزارش وزارت نفت، «محمدرضا مظلومی» افزود: آن دسته از متقاضیانی که موافقت‌نامه ساخت جایگاه را از مناطق ملی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گرفته‌اند و بیش از 60 درصد پیشرفت دارند، چناچه تا پایان امسال نسبت به تکمیل و بهره برداری جایگاه اقدام کنند، امکان امضای قرارداد با آنها به‌عنوان شخص حقیقی میسر می‌شود. متقاضیان برای آگاهی از جزئیات دستورالعمل اجرایی، شیوه امتیازدهی و دیگر مسائل مربوط به ساخت می‌توانند به تارنمای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی www.niopdc.ir یا به بخش بازرگانی مناطق 37 گانه این شرکت مراجعه کنند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۰۸
تعداد بازدید : ۵۱۰