پتروشیمی زاگرس گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه دریافت کرد

پتروشیمی زاگرس گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه دریافت کرد
گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از سوی شرکت DQS آلمان به پتروشیمی زاگرس اعطا شد.

به گزارش شانا، تیم ممیزی شرکت DQS آلمان از روز دوشنبه (١٥ شهریورماه) تا چهارشنبه (١٧ شهریورماه) به انجام ممیزی از واحدها و اداره های شرکت پتروشیمی زاگرس پرداختند.

نتایج ممیزی شرکت آلمانی انطباق پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) مبتنی بر استانداردهای ISO ٩٠٠١:٢٠١٥، ISO ١٤٠٠١:٢٠٠٤ و OHSAS ١٨٠٠١:٢٠٠٧ با استانداردهای موردنظر در شرکت پتروشیمی زاگرس مورد تأیید این تیم قرار گرفت و این شرکت موفق شد این گواهینامه بین المللی را دریافت کند.

پتروشیمی زاگرس به عنوان نخستین شرکت حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که موفق به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO ٩٠٠١:٢٠١٥ می شود.

شرکت پتروشیمی زاگرس سال ١٣٧٩ با هدف توانمندسازی شرکت برای رقابت در بازارهای جهانی و همچنین با توجه به وجود منابع غنی گاز در منطقه پارس جنوبی و موقعیت استراتژیک منطقه ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، قرارداد انجام مهندسی پایه، تفصیلی، خرید تجهیزات با کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های Lurgi آلمان و پیدک ایران امضا و همه فعالیت‌های مربوط به اجرای عملیات ساختمان و نصب توسط پیمانکاران ایرانی انجام شد. 

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۵۷۸