افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلن شرکت هند

شرکت گیل هند یک مجتمع جدید پلی اتیلن جدید را با استفاده از فناوری های روز جهان راه اندازی کرد .
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت گیل هند در راستای برنامه دولت این کشور برای رسیدن به خودکفایی بیشتر و کاهش اتکای هند به واردات محصولات پتروشیمی، به تازگی نخستین واحد تولید پلی اتیلن (PE) خود را که از فناوری نوین UNIPOL بهره می برد .
با آغاز به کار این واحد 400 هزار تنی، ظرفیت کل تولید مجموعه پتروشیمی شرکت گیل در شهر پاتا واقع در استان اوتار پرادش هند به 810 هزار تن در سال رسید.
بر اساس این گزارش، تولید پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک خطی این شرکت امکان تولید طیف وسیعی از رزین های دارای کاربردهای متنوع را فراهم آورده است. این موضوع شرکت گیل و مشتریان این شرکت را قادر می سازد تا خود را با نیازهای جدید شکل گرفته از سوی بازار برای گریدهای ویژه هماهنگ کنند.
مجتمع جدید بستری مناسب را برای تولید پلی اتیلن با کیفیت بالاتر ایجاد کرده است و خریداران این محصول از این به بعد قادر به تهیه پلی اتیلن مرغوب و تولیدشده در داخل کشور برای مصارف عمومی (در حجم های بالا) و کاربردهای ویژه هستند.
این گزارش می افزاید: محصولات تولیدی به کمک تکنولوژی UNIPOL شرکت آمریکایی Univation تا کنون با بازخورد مثبتی از سوی مصرف کنندگان همراه بوده است.
شرکت گیل مهمترین شرکت گاز طبیعی هند به شمار می رود که در حوزه های متنوعی نظیر انتقال گاز، بازاریابی و فرآوری آن فعالیت دارد. این شرکت همچنین به تولید و بازاریابی محصولات پتروشیمی نظیر پلی اتیلن سبک و سنگین می پردازد.
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۳۶۶