تاکید بر افزایش تولید و کسب سود پایدار در پتروشیمی بوعلی

تاکید بر افزایش تولید و کسب سود پایدار در پتروشیمی بوعلی
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پتروشیمی بو علی سینا با تاکید بر افزایش تولید و کسب سود پایدار پس از بازسازی و راه اندازی مجدد تمامی واحدهای این پتروشیمی برگزار شد.
به گزارش نیپنا؛ در این مراسم مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس از تلاش شبانه روزی کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در جبران خسارت و راه اندازی مجدد واحد هایی که دچار حادثه آتش سوزی شده بودند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: این تلاش ها حاصل همدلی و تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان مجتمع است و امیدوارم عملیات بازسازی و بهره برداری از واحد پارازیلین نیز به زودی به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه پرچم تولید و توسعه کشور توسط صنعتگران پتروشیمی برافراشته شده است، خواستار افزایش تولید و سود پایدار در این مجتمع شد.
اشرف زاده خاطر نشان کرد: هلدینگ خلیج فارس حمایت کامل از این مجموعه را دارد و ایمان داریم شما با توان خود می توانید دوباره واحد پارازایلین را مثل دیگر واحدها بازسازی و راه اندازی کنید.
مدیربرنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس تاکیدکرد: مجموعه پتروشیمی بوعلی سینا در راستای تلفیق تولید و اقتصاد مقاومتی همواره پیش قدم بوده است، اما نکته اصلی که تمامی مجموعه های پتروشیمی باید بدان توجه کافی داشته باشند عمل به نکات ایمنی و رعایت دقیق اصول HSE است .
در ادامه این مراسم، صاحب نسق مدیرعامل اسبق پتروشیمی بوعلی سینا، گفت : پش از حادثه آتش سوزی، این مجتمع با 104 درصد ظرفیت های خود در مدار تولید قرار داشت و امیدوارم به زودی این مجتمع به روزهای پر افتخار خود بازگردد.
۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۴۱۹