حضور چشمگیر شرکتهای ایرانی در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اربیل

حضور چشمگیر شرکتهای ایرانی در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اربیل
رضا توفیقی معاون بازاریابی و تنظیم روابط اعلام کرد:هفتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اربیل با حضور گسترده شرکتهای ایرانی، مورد استقبال مردم اقلیم کردستان عراق قرار گرفت.

رضا توفیقی با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه 165 شرکت فعال تولیدی، بازرگانی از 19 استان کشورمان کالاها و خدمات فنی مهندسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شماری از مقامات بلند پایه اقلیم کردستان از جمله وزیر بازرگانی و نیز استانداران اربیل و آذربایجان غربی حضور داشتند.

                                                                                  

معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران گروه های کالایی شرکت کننده در نمایشگاه را صنایع فلزی، مصالح ساختمانی، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی، فرش، موکت و صنایع دستی، ملزومات پزشکی و بیمارستانی، لوازم یدکی خودرو، مبلمان خانگی و اداری، نرم افزار، ماشین آلات صنایع غذایی و نیز شرکتهای خدمات مشاوره ای، IT، طراحی سیستمهای برودتی و ... بر شمرد و افزود: در مراسم اففتاح این نمایشگاه آقای سنان چلبی وزیر بازرگانی و تجارت اقلیم کردستان با برشمردن توان بالای صنایع جمهوری اسلامی ایران در عرصه تجارت خارجی اظهار امیدواری کرد که روابط بازرگانی و همکاری های فی مابین گسترش یابد.

۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۶
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران |
تعداد بازدید : ۹۴۷