حضور اتحادیه اوپکس در یازدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی شیراز

حضور اتحادیه اوپکس در یازدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی شیراز
  

 

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس از شنبه 24 مهر 1395 تا سه شنبه 27 مهر 1395 میزبان متخصصان و فعالان حوزه نفت،گاز و پتروشیمی بود.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همراه نمایشگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت نفت (HSE) با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران ارشد صنعت نفت کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزارشد.
براساس این گزارش،  علاوه بر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت،گاز و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین اتحادیه بخش خصوصی ایران در زمینه نفت، تعداد 90 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، هلند، کره جنوبی و کشورهای حوزه خلیج فارس در غالب 250 غرفه به ارائه آخرین دستاوردها و معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در این زمینه به خبرنگار دنیای انرژی گفت: استان فارس یکی از قطب های مهم گاز و پتروشیمی کشور بوده و با وجود برخورداری از منابع و مزایای طبیعی و صنعتی مناسب، موقعیت استراتژیک جغرافیای و همسایگی و همجواری با مناطق ویژه پارس جنوبی، پتروشیمی ماهشهر و مناطق نفت خیز جنوب به نوعی پل ارتباطی این صنعت با دیگر بخشهای صنایع مادر در کشور محسوب می گردد.
عبدالناصر اسکندری افزود: سازندگان تجهیزات صنعت نفت،گاز و پتروشیمی و متخصصین مرتبط و همچنین بخش های تحقیقاتی، خدماتی و تولیدکنندگان بسیار فعالی در این استان حضور دارند از این رو شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با نگاهی علمی و عمیق به موضوع معرفی و تقویت شرکتهای تولید کننده داخلی، شرکت های دانش بنیان، توسعه و پیشرفت این صنعت که از مهمترین صنایع ایران می باشد ، برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اعلان این که در حاشیه این نمایشگاه سه کارگاه آموزشی توسط اساتید برجسته دانشگاه شیراز برگزار می گردد، تصریح کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه های توسعه میادین گازی، تولید نفت و گاز، طراحی و ساخت برج های خنک کننده، تولید روانکارهای موتوری، صنعتی و ... تولید دستگاههای جوش و برش و اکسیژن ساز ، طراحی و تولید مخازن، ایمنی و کنترل، تجهیزات صنعتی و قطعات یدکی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ... درسالن حافظ به مساحت 6000 مترمربع حضور دارند.

 

۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۱۲
تعداد بازدید : ۵۰۴