کارگاه مدیریت اصول ایمنی در بالادست صنعت نفت برگزار می شود

کارگاه مدیریت اصول ایمنی در بالادست صنعت نفت برگزار می شود
کارگاه آموزشی با محوریت مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بالادست صنعت نفت (Upstream HSE Management)، ٢٤ تا ٢٦ آبان ماه امسال در هتل بزرگ تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگی شرکت CBC هلند در ایران به عنوان برگزار کننده این کارگاه اعلام کرده است: بررسی مسئولیت های مدیریت اچ‎اس‎یی با تمرکز خاص بر شرکت‎های اکتشاف و تولید و مطالعه و بررسی موردی حوادث صورت گرفته در صنعت بالادست و تحلیل مسائل مرتبط با آن در دستور کار کارگاه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این کارگاه درک نیازها و ضرورت‎های مدیریت اچ‎اس‎یی به عنوان بخشی از اصول قراردادها با شرکت‎های بین المللی، عناصر کلیدی اچ اس یی و بررسی جنبه های سازمانی و رفتاری مدیریت اچ اس یی  است.

مخاطبان این کارگاه، مدیران عامل، مدیران اچ اس یی، مدیران منابع انسانی و آموزش شرکت‎های فعال در صنعت نفت خواهند بود. این کارگاه با تدریس Herman Beltman که از استادان خبره حوزه مدیریت اچ‎اس‎یی در جهان و مدرس مدیریت ایمنی شرکت انگلیسی-هلندی شل است، برگزار می شود.

بر اساس اعلام نمایندگی CBC هلند در ایران، علاقه‎مندان تا ١٠ آبان ماه امسال برای ثبت نام در این کارگاه فرصت دارند. در پایان کارگاه برای شرکت کنندگان گواهی بین المللی صادر خواهد شد.

۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۴۲۸