آخرین مهلت حضور در نمایشگاه چاینا پلاست ۲۰۱۷ اعلام شد

آخرین مهلت حضور در نمایشگاه چاینا پلاست ۲۰۱۷ اعلام شد
آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین (چاینا پلاست۲۰۱۷) اعلام شد.

به گزارش «پتروتحلیل»،  شرکت بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برگزاری نمایشگاه ها در ایران و مجری پاویون ایران در نمایشگاه چاینا پلاست با اشاره به حضور شرکت های پتروشیمی ایران از جمله هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی امیر کبیر ، پتروشیمی جم ،شرکت بازرگانی پتروشیمی و … در نمایشگاه چاینا پلاست ۲۰۱۷ اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در نمایشگاه بین المللی چاینا پلاست ۲۰۱۷ تا تاریخ ۴ آبان ماه است.

براساس این گزارش، نمایشگاه بین المللی چاینا پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک آسیا و دومین نمایشگاه صنعت پلاستیک دنیا است که سالانه علاقمندان و بازرگانان بسیاری را از سراسر دنیا جذب میکند.

همچنین این نمایشگاه بزرگ توانسته است  گروه های بزرگ مواد  اولیه  پلیمری و شیمیایی ،ماشین آلات قالب گیری ،اکسترودر و خطوط اکستروژن،برنامه های کاربردی IT / CAD-CAM،تجهیزات تست، اندازه گیری و کنترل،ماشین آلات برای عملیات نهایی روی سطوح و … را گرد هم آورد و همین موضوع باعث علاقه مندی گروه زیادی از بازدید کنندگان به این نمایشگاه شده است.

از سوی دیگر همزمان با برگزاری این نمایشگاه نشست های علمی و تخصصی ، کنفرانس ها ، سمینارها و کارگاه های تخصصی برگزار خواهد شد.

۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۴۷
تعداد بازدید : ۵۳۲