بهره برداری از طرح 60 هزار تنی کامپاند پلیمری پتروشیمی مارون

بهره برداری از طرح 60 هزار تنی کامپاند پلیمری پتروشیمی مارون
طرح 60 هزار تنی کامپوند پتروشیمی مارون درسال 96 بطورکامل به بهره برداری خواهد رسید.
سید رحیم شریف موسوی مدیرعامل پتروشیمی مارون درگفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهارکرد: مراحل نصب تجهیزات واحد 60 هزار تنی کامپوند مجتمع پتروشیمی مارون درحال انجام است که امیدواریم تا زمستان امسال بخش هایی ازآن به بهره برداری برسد .
مدیرعامل پتروشیمی مارون با اظهار امیدواری از بهره برداری کامل طرح مذکور در سال آینده، افزود: طرح کامپاندینگ پتروشیمی مارون با هدف تکمیل زنجیره تولید محصولات پتروشیمی در بخش پایین دستی و در راستای جلوگیری از خام فروشی در برنامه ریزی های این شرکت قرار گرفته است و امروز به مرحله مناسبی از پیشرفت رسیده است.
وی در مورد وضعیت خوراک در شش ماهه دوم سال با توجه به آغاز فصل سرما گفت: امیدواریم با توجه به میزان تولید گاز و بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی امسال با کمبود خوراک مواجه نباشیم.
به گزارش نیپنا، شرکت پتروشیمی مارون درسال77 تاسیس شد ودرسال 1385 در زمینی به مساحت 5/102 هکتار به بهره برداری رسید .
شرکت پتروشیمی مارون با دارا بودن واحد بازیابی اتان با بازیافت اتان ازگاز طبیعی آن را برای تولید محصولات شیمیایی و پلیمری به کار می برد.
این شرکت با توانایی تولید سالانه 1100000تن اتیلن، 200000 تن پروپیلن، 300000 تن پلی اتیلن سنگین، 300000 تن پلی پروپیلن و بیش از 443000تن انواع گلایکول یکی ازبزرگترین شرکت های پتروشیمی در ایران است.
۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۴۳۷