مدیریت کیفیت، در سازمان‌های دولتی نهادینه شود

مدیریت کیفیت، در سازمان‌های دولتی نهادینه شود
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: مقوله مدیریت کیفیت، ابتدا باید درون سازمان‌های دولتی و در بخش‌های خصوصی کشور نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار شانا، نیره پیروزبخت امروز (یکشنبه، ٩ آبان ماه) در پنجمین کنفرانس بین‌المللی کیفیت گفت: این کنفرانس با پیش‌زمینه سال‌های قبل و کنفرانس‌های گذشته برگزار می‌شود، از این‌رو امیدوارم به نتایج مثبتی که حداقل بتواند حرکتی در عرصه کیفیت ایجاد کند، منجر شود.

وی افزود: طی سال‌های اخیر موضوع کیفیت مغفول ماند که مجبوریم به عقب بازگردیم و این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم. راه‌های نرفته زیادی در حوزه کیفیت وجود دارد که این موضوع شایسته جامعه ایران نیست.

پیروزبخت ادامه داد: در دولت یازدهم این اعتقاد وجود دارد که تدوین راهبرد ملی کیفیت به سازمان ملی استاندارد سپرده شود، زیرا ما از هر راهی که در این مقوله وارد شدیم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بودیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: با کمک هم باید بتوانیم مدیریت کیفیت را در وهله نخست درون سازمان‌های دولتی و بعد از آن در بخش خصوصی کشور نهادینه کنیم. امیدواریم بتوانیم راهی که چند سال است در کشور متوقف شده را دوباره فعال کنیم.

۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۵۳
تعداد بازدید : ۵۱۲