نفتکش ها زیر چتر بیمه های داخلی

نفتکش ها زیر چتر بیمه های داخلی
شرکت های بیمه داخلی به ویژه بیمه های اتکایی آمادگی لازم را برای اجرای بیمه نفتکش های داخلی دارند اما اجرای کامل نیاز به تامین منابع ارزی شرکت های بیمه داخلی دارد.
محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ شرکت های بیمه داخلی به ویژه بیمه های اتکایی آمادگی لازم را برای اجرای بیمه نفتکش های داخلی دارند اما اجرای کامل نیاز به تامین منابع ارزی شرکت های بیمه داخلی دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی ایران تصریح کرد: در حال حاضر با وجود تشدید تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران به خصوص در حوزه نفت شرکت های بیمه با توجه به وجود ظرفیت های داخلی این توان را دارند که با تامین منابع مالی مورد نیاز اقدامات لازم را برای پوشش بیمه ای نفت کش ها به مرحله اجرا بگذارند.
کریمی در ادامه در خصوص وضعیت حضور شرکت های بیمه خارجی در صنعت بیمه ایران گفت: مذاکراتی با بیمه های خارجی خواهان حضور در ایران انجام شده ضمن تصمیمات ویژه ای در شورای عالی بیمه برای تسریع در امر حضور بیمه خارجی در کشور صورت گرفته که در شرایط کنونی بهتر است نامی از شرکت های خارجی طرف مذاکره برده نشود.
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه در مورد میزان آمادگی شرکت های بیمه برای بیمه مسافران پروازهای داخلی و خارجی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت های بیمه تمام مسافران پروازهای داخلی را تحت پوشش بیمه ای خود قرار داده اند ضمن آنکه شرکت های بیمه داخلی آماده ارائه بیمه نامه به مسافران پروازهای خارجی به خصوص مسافران خارجی که در حال ورود به کشورند هستند./
۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۲:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴