"نعمت الهی" از مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت برکنار شد

"نعمت الهی" از مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت برکنار شد
با حکم وزیر نفت، «اکبر نعمت الهی» از سمت مدیر کلی روابط عمومی وزارت نفت برکنار شد و "کسری نوری" به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه منصوب شد. نعمت الهی با حکم زنگنه، اکنون مسئول موزه های صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، «اکبر نعمت الهی» که از ابتدای مطرح شدن «بیژن زنگنه» به عنوان کاندیدای دولت برای پست وزارت نفت در کنار زنگنه قرار داشت و در زمان اخذ رأی اعتماد وزیر نفت از مجلس شورای اسلامی نقش موثری در برنامه ریزی های وی و هماهنگی جلسات متعدد زنگنه بر عهده داشت؛ از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد.

نعمت الهی پس از گذشت چندماه از فعالیت در پست جدید خود، طرح موزه های صنعت نفت را کلید زد. طرحی که اگرچه اطلاعات زیادی از نحوه اجرای آن و محل تأمین منابع آن منتشر نشده، اما شنیده ها حاکی از سازماندهی گسترده آن به منظور ایجاد چند موزه نفت در شهرهای مسجدسلیمان، آبادان، کرمانشاه و تهران است.

وزیر نفت حکم تصدی مسئولیت "مطالعه و ایجاد موزه­ های صنعت نفت" را در دی ماه سال 92 به نعمت الهی داد. مدیرکل روابط عمومی وزرات نفت که همزمان مسئولیت ایجاد موزه های صنعت نفت را برعهده داشت، پس از قریب به سه سال فعالیت در این دو مسئولیت، امروز از سمت مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت برکنار شد.

برخی شنیده ها از اختلاف نظر بین زنگنه و نعمت الهی و برخی دیگر از شنیده ها از تمایل نعمت الهی به ترک این مسئولیت، به عنوان دلیل برکناری وی حکایت دارد اما هیچ اظهار رسمی در این خصوص نشده است. حتی پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت نیز فقط از صدور حکم جدید برای تصدی پست مدیریت روابط عمومی وزارت نفت خبر داده و هیچ صحبتی از دلیل برکناری نعمت الهی نکرده است.

با حکم وزیر نفت، نعمت الهی از امروز فقط مسئول ایجاد موزه های صنعت نفت است و از سمت مدیر کلی روابط عمومی وزارت نفت برکنار شد. «کسری نوری» که پیش از این به عنوان سردبیر نشریه تخصصی وزارت نفت به نام "مشعل" فعالیت داشته از امروز با حکمی که از «بیژن زنگنه» دریافت کرده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت است.

۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۴۸۲