تولید یک میلیون تنی پلی اتیلن های با خلوص بالا توسط اکسون موبیل

تولید یک میلیون تنی پلی اتیلن های با خلوص بالا توسط اکسون موبیل
شرکت اکسون موبیل اعلام کرد: با هدف تامین تقاضای فزاینده بازار برای پلی اتیلن ها ، افزایش ظرفیت می دهد.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت اکسان موبیل دیروز سه شنبه( 25 آبان ماه) اعلام کرد: قصد دارد تا پایان سال 2019، یک واحد جدید پلی اتیلنی را با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن وارد، چرخه تولیدکند.
مدیران این شرکت انتظار دارند با پایان عملیات ساخت این واحد جدید واقع در ایالت تگزاس، محصولات با کیفیت و خواص بالاتری را به بازار عرضه کنند.
اکسون موبیل از مهمترین عرضه کنندگان محصولات پلی اتیلنی با خواص مطلوبی نظیر وزن پایین، سختی و مقاومت در برابر ضربه برای کاربردهای بسته بندی محسوب می شود.
این گزارش می افزاید: به دنبال افزایش بی سابقه عرضه نفت و گاز طبیعی در آمریکا، شرکت اکسون موبیل با هدف کمک به تامین تقاضای فزاینده جهانی برای انرژی چند میلیارد دلار در سراسر منطقه گلف کوست (Golf Coast) ایالات متحده سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری ها نه تنها به توسعه ظرفیت پالایش و پتروشیمی کمک می کند؛ بلکه رشد اقتصادی و ایجاد موقعیت های شغلی جدید را در پی خواهد داشت.
پیش بینی می شود سرمایه گذاری های صورت گرفته ظرف سال های آینده بیش از 28 هزار موقعیت شغلی موقت در حوزه ساخت و ساز و بالغ بر هزار و 200 موقعیت شغلی دائم ایجاد کند.
۲۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۵۳۰