دریافت کارت بازرگانی غیرحضوری شد

دریافت کارت بازرگانی غیرحضوری شد
با راه‌اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی در اتاق بازرگانی تهران، از روز دوشنبه اول آذر پرداخت حق عضویت و تسویه تعهدات مالی مربوط به تمدید کارت بازرگانی به صورت برخط و غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی تهران، با راه‌اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی در این اتاق، از این پس پرداخت حق عضویت و تسویه تعهدات مالی مربوط به تمدید کارت بازرگانی به صورت برخط و غیرحضوری انجام می‌شود.

مدیر امور عضویت و صدور کارت بازرگانی و گواهی مبدا اتاق تهران با اعلام این خبر، گفت: با استفاده از این خدمت جدید، دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی متقاضیان دریافت کارت بازرگانی به اتاق تهران برای پرداخت حضوری، وجود ندارد.

اعظم رضایی با بیان اینکه درگاه پرداخت الکترونیکی اتاق تهران از روز دوشنبه، اول آذرماه جاری بازگشایی خواهد شد، افزود: پیش از این، خدمات مربوط به ثبت‌نام صدور و تمدید کارت بازرگانی در اتاق تهران غیرحضوری شده بود و اکنون با راه‌اندازی این درگاه الکترونیکی، پرداخت‌های مالی نیز برای صاحبان کسب‌و‌کار و متقاضیان دریافت یا تمدید کارت بازرگانی و عضویت به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر شده است تا به این ترتیب مراجعه فیزیکی متقاضیان به اتاق تهران به حداقل برسد.

۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۵۷۵