هشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی عسلویه آغاز به‎کار کرد

هشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی عسلویه آغاز به‎کار کرد
هشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی عسلویه با تاکید بر تقویت تجهیزات ساخت داخل، سرمایه‌گذاری مطمئن و انتقال فناوری با حضور شرکت‌ها و سازندگان فعال در حوزه ساخت تجهیزات صنعت نفت کار خود را آغاز کرد.

به گزارش شانا، در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌های خدمات دهنده در حوزه اکتشاف، حفاری، تولید و بهره‌برداری در بخش نفت و گاز کشور در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع، دستاوردهای خود را در معرض دید کارشناسان، متخصصان، صنعت‌گران و دیگر علاقه‎مندان این صنعت قرار می دهند.

در این نمایشگاه هیئت‌هایی از برخی موسسه‎های و مراکز پژوهشی و دانشگاهی معتبر بین المللی حضور دارند. شرکت‌های خدماتی و سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و متخصصان مرتبط و همچنین بخش‌های تحقیقاتی، خدماتی و تولیدکنندگان در زمینه ١٠ گروه کالای مورد نیاز صنعت نفت هم به ارائه آخرین دستاوردها و معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه‌های توسعه میدان‎های گازی، تولید نفت و گاز، طراحی و ساخت برج‌های خنک کننده، تولید روانکارهای موتوری، صنعتی، تولید دستگاه‌های جوش و برش و اکسیژن ساز، طراحی و تولید مخازن، ایمنی و کنترل، تجهیزات صنعتی و قطعات یدکی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعال هستند.

هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز به مدت چهار روز از ساعت ٩ صبح تا ١٦ در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برای بازدید علاقه‎مندان دایر است.

 در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‎های آموزشی در حوزه صنعت نفت و گاز از سوی استادان برجسته دانشگاه برگزار می شود.

۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۷
تعداد بازدید : ۷۹۰