کارگاه آموزشی بین‎المللی در زمینه پالایش و پتروشیمی از امروز آغاز شد

یکی مراکز آموزشی معتبر اروپا در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی، از امروز (دوشنبه ٢٢ آذر ماه) یک دوره تخصصی در ایران برگزار می کند.

به گزارش شانا، مؤسسه آی اف پی (IFP Training) که در زمینه آموزش‎های تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی فعال است، از امروز دوره آموزشی تخصصی را با عنوان "کاتالیست‎ها در فرآیندهای پالایش و پتروشیمی" (Catalysts in Petro-Refining Processes) برگزار می نماید.

این دوره ی آموزشی سه روزه با حضور کریستین تراورز، (Christine Travers)، مدیر تحقیق و توسعه کاتالیست‎ها در سطح بین الملل، به مدت سه روز از تاریخ ٢٢ تا ٢٤ آذر ماه امسال در هتل بزرگ تهران و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

مدیران مهندسی، مدیران طراحی و توسعه، مهندسان و کارشناسان در پالایشگاه‎ها و پتروشیمی‎ها، شرکت های تولیدکننده کاتالیست‎های صنعتی، شرکت‎های پالایش و پخش، شرکت های مشاوره‎ای‎، شرکت های مهندسی فرآیند و شرکت‎های دانش بنیان، از جمله مخاطبان این کارگاه آموزشی به شمار می‎آیند.

مؤسسه آی اف پی پیش از این نیز با همکاری شرکت سی بی سی (CBC) دوره‎ای آموزشی در ایران برگزار کرده بود و در پی استقبال مدیران بخش نفت و گاز از دوره یاد شده، این دومین دوره برگزاری کارگاه آموزشی این شرکت به شمار می‎آید.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۷۹۶