معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از دهکده گردشگری پازارگاد بازدید کرد

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از دهکده گردشگری پازارگاد بازدید کرد
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در سفر به عسلویه از دهکده گردشگری پازارگاد واقع در منطقه عسلویه بازدید کرد.

به گزارش نیپنا؛مرضیه شاهدایی صبح امروز (سه شنبه، ٢٣ آذر ماه) به همراه مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دهکده گردشگری پازارگاد که به همت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد طراحی و اجرا شده است، بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این بازدید در جریان گزارش  روند بهسازی رشد و توسعه دهکده گردشگری پازارگاد قرار گرفت.

دهکده گردشگری پازارگاد سال ٩٤ افتتاح شد و امسال بهسازی و توسعه آن آغاز شد که به گفته مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و مدیر این مجموعه گردشگری این عملیات تا پایان دیماه به پایان می رسد.

محمد صفائیان درباره ویژگی‌های دهکده گردشگری پازارگاد اظهار کرد: این مجموعه پارسال به عنوان منطقه گردشگری نمونه معرفی شد و امسال با بهره گیری از مشاوران برجسته و برتر گردشگری کشور در مسیر رشد توسعه و تحول آن گام برداشتیم.

وی با اشاره به این که در جلسههایی با سازمان گردشگری عسلویه در حال تدوین مقررات هستیم، افزود: تاکنون ١٠ میلیارد تومان برای دهکده گردشگری پازارگاد هزینه شده است.

صفائیان با اعلام این که این منطقه در زمینی به مساحت ٢٠ هکتار اجرا شده است،  اعلام کرد: رقم بیمه هر گردشگر دهکده گردشگری پازارگاد که پیش از این ١٤ میلیون تومان بود امسال به ٣٥ میلیون تومان رسیده است.

وی درباره ویژگی‌های شاخص این منطقه گردشگری گفت: نخستین بار در کشور ویلای شناور در آب در این منطقه طراحی و ساحل آن نیز پاکسازی و بهسازی شده است.

وی از واردات بازی‌ها و تفریحات سالم به این منطقه گردشگری گفت: بیش از ٢٥ درصد از این تجهیزات نخستین بار وارد ایران می شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به همراه مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفری ٢ روزه برای بازدید از روند پیشرفت طرحهای پتروشیمی و همچنین روند اجرایی مسئولیتهای اجتماعی به عسلویه سفر کرده است.

۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۰۹۷