پیام تسلیت وزیر نفت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت وزیر نفت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی
نام "هاشمی" همواره در عرصه انقلاب و توسعه ایران ماندگار خواهد ماند

وزیر نفت با صدور پیامی، ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری گفت: نام، یاد، مشی مدیریت و منش "هاشمی" همواره در عرصه انقلاب اسلامی و توسعه ایران ماندگار خواهد ماند.

مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، با صدور پیامی، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و همراه همیشگی امام راحل جلیل القدر، ضایعه ای ناگهانی و بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی بود. ایشان از شخصیت های همیشه موثر و برجسته در سال های پیش و پس از پیروزی انقلاب برای کشور بود.

اینجانب برای سال های طولانی از ظرفیت های بزرگ معنوی و مدیریتی ایشان، بهره وافر بردم . قطعا نام، یاد، مشی مدیریت و منش "هاشمی"  همواره در عرصه انقلاب اسلامی و توسعه ایران ماندگار خواهد ماند.  

این فقدان تاسف بار را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه مسئلت کرده و از مردم شریف تهران دعوت می کنم که در مراسم تشییع این فرزند برومند ملت و خدمتگزار دیرین خود، هرچه پرشکوه تر شرکت نمایند.»

به گزارش نیپنا؛ شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در گذشت حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران و دوستداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نماید.

نام، یاد و راهش گرامی باد.

۲۰ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۳۸
تعداد بازدید : ۵۷۰