آماده صادرات فناوری‌های ارتباطات به عراق و افغانستان هستیم

آماده صادرات فناوری‌های ارتباطات به عراق و افغانستان هستیم
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی می تواند در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازار صادراتی کشورهای عراق، افغانستان و بعضی کشورهای آسیایی مرکزی تسلط پیدا کند.

به گزارش خبرنگار بازرگانی باشگاه خبرنگاران تسنیم(پویا)، غلامحسین شافعی امروز در نشست صبحانه کاری فعالان اقتصادی با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد : رهبر معظم انقلاب به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید فراوانی دارند و ظرفیت ها و قابلیت های کشور در این زمینه بالاست.

وی با بیان اینکه ظرفیت های پیش روی کشور در حوزه ict با توجه به جغرافیای ایران و نیاز کشورهای منطقه بالا است گفت : امیدواریم با توجه جدی وزارت ارتباطات از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در داخل و خارج از کشور استفاده بیشتری از این بخش انجام شود.

شافعی اظهار داشت: بخش خصوصی می تواند در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازار صادراتی کشورهای عراق، افغانستان و بعضی کشورهای آسیایی مرکزی تسلط پیدا کند و حرف قابل توجهی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه نقطه شروع همکاری بین بخش خصوصی و دولتی در ict است تاکید کرد : ظرفیت های اتاق بازرگانی ایران در این زمینه قابل توجه بوده و آماده همکاری در این باره هستیم.

۲۷ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۲۷
تعداد بازدید : ۶۰۰