معاون وزیر نفت به کمیسیون انرژی احضار شد/ جایگاه‌داران نگران برندسازی هستند

معاون وزیر نفت به کمیسیون انرژی احضار شد/ جایگاه‌داران نگران برندسازی هستند
سخنگوی کمیسیون انرژی از حضور کاظمی معاون وزیر و مدیر عامل پالایش و پخش نفت جهت پاسخگویی به سوالات اعضاء خبر داد.
اسداله قره خانی الوستانی سخنگوی کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارداشت: سه شنبه  (امروز)کاظمی معاون وزیر و مدیر عامل پالایش و پخش نفت برای حضور در کمیسیون انرژی دعوت شده اند تا توضیحاتی را پیرامون وضعیت تولید ،طرح توسعه ، نوع فرآوری ها،کیفیت پالایشگاه و واردات بنزین که از چه طریقی و به واسطه چه کشورهایی انجام می شود ،ارائه دهند.

وی ادامه داد:همچنین ،زمان خاتمه واردات بنزین ،چگونگی نحوه پرداخت هزینه های واردات بنزین و نیاز سنجی آینده و میزان پیشرفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس ؛از دیگر مواردی است که اعضاء کمیسیون انرژی از معاون وزیر نفت  سوال خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی بیان داشت:وضعیت پالایشگاههای واگذار شده به شرکت های عمومی غیر دولتی تحت عنوان سهام عدالت یا بخش خصوصی در جلسه روز سه شنبه از کاظمی مدیر عامل پالایش و پخش نفت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

قره خانی الوستانی با اشاره به نگرانی جایگاه داران درباره برند سازی ،گفت:از کاظمی خواستار تشریح برندسازی، اهداف آن،انحصاری بون یا نبودن  و تاثیراتش در خدمت رسانی به مشتریان در جایگاهها خواهیم شد. 
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۳۸۰