افتتاح رسمی دو طرح پتروشیمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری

افتتاح رسمی دو طرح پتروشیمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی به خوزستان سفر می‌کند.
به گزارش نیپنا ، طرح پتروشیمی تخت جمشید و نیز طرح توسعه مجتمع پتروشیمی کارون فردا دوشنبه (18 بهمن ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری بطوررسمی افتتاح می شوند.
بر اساس این گزارش ،ازمهمترین برنامه های سفر دو روزه دکتر جهانگیری افتتاح یکی از طرح‌های 550 هزار هکتاری و بازدید از یکی از کانون‌های مهم ریزگردهای خوزستان است.
معاون اول رئیس جمهوری ابتدا وارد فرودگاه آبادان می‌شود و نخستین برنامه وی بازدید از شروع عملیات پالایشگاه جدید نفت آبادان است سپس در شرکت کشتی سازی اروندان حضور می یابد و کشتی کاتاماران با حضور این مقام مسئول به آب انداخته می‌شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری خوزستان، معاون اول رئیس جمهوری در ادامه سفر خود همان روز به سمت ماهشهر حرکت می‌کند و در آنجا کارخانه روغن سازی خلیج فارس را در سایت بندر امام خمینی(ره) افتتاح می‌کندهمچنین پس از افتتاح شرکت پتروشیمی تخت جمشید و طرح توسعه پتروشیمی کارون عازم اهواز می شود و در نشستی پیرامون طرح 550 هزار هکتاری، ریزگردها و مساله وضعیت آب و فاضلاب خوزستان شرکت می کند.
دکتر جهانگیری در دومین روز سفر خود به خوزستان در روز سه شنبه، ابتدا به بهبهان می رود و نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان که 2 واحد گازی آن با 362 مگاوات برق آماده بهره برداری است را افتتاح می کند و در ادامه به صورت ویدیو کنفرانس سه مرکز پست برق فوق توزیع فشار قوی خوزستان و نیروگاه 75 مگاواتی برق آبی سد مارون (نیروگاه دوم) بهبهان افتتاح می شود.
همپنین در همان روز در شهرستان اندیکا 2 پروژه آب روستایی که به 60 روستا آبرسانی می‌کند را بهره برداری خواهد کرد.
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۳۲۶