عملیات اجرایی انبار جدید پتروشیمی بندر امام به 98 درصد پیشرفت رسید

عملیات اجرایی انبار جدید پتروشیمی بندر امام به 98 درصد پیشرفت رسید
ساختمان انبار محصول واحدلاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش نیپنا، با همت متخصصان و کارشناسان داخلی و با بهره گیری از دانش فنی شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام ، عملیات احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) شرکت بسپاران بندرامام با پیشرفت قابل قبولی در دست انجام است.
این گزارش می افزاید: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی ، انرژی و زیست محیطی از سوی مدیریت ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام پروژه احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) شرکت بسپاران بندرامام با پیشرفت 98 درصدی درآینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
پروژه یاد شده شامل بتن ریزی ، اسکلت بندی ، دیوار کشی ، ارتقاء و به روز رسانی سیستم اعلان و اطفاء حریق و همچنین نوسازی ساختمان تعمیرات است.
گفتنی است که پروژه احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) از شهریور ماه سال جاری آغاز و پس از پایان عملیات اجرایی با افزایش ظرفیت 1000 تن ، کمک شایانی به ذخیره محصولات پتروشیمیایی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام خواهد کرد.
شایان ذکر است انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) و ساختمان تعمیرات که در حادثه آتش سوزی مرداد ماه سال جاری متحمل خسارت گردید با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء شد و در کوتاه ترین زمان پروژه احداث ساختمان و نوسازی شروع شد.
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۵۶۵