توسعه و تولید پایدار در گرو رعایت الزام های زیست محیطی است

توسعه و تولید پایدار در گرو رعایت الزام های زیست محیطی است
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طرح ها و مجتمع های پتروشیمی ها می توانند با توجه به نوع فعالیت هایشان در حمایت از محیط زیست نقش آفرین باشند.
 به گزارش خبرنگار نیپنا، سعید متصدی معاون محیط انسانی سازمان محیط زیست درحاشیه آئین عقد تفاهم نامه میان شرکت پتروشیمی نوری و اداره کل محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر این که توسعه و تولید پایدار صنعت پتروشیمی، در گرو رعایت الزام های زیست محیطی است اظهارکرد: حفاظت ازمحیط زیست نباید تنها توسط یک سازمان خاص انجام شود بلکه به موجب قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست برعهده همه است و بایدبا عزمی جدی به بهبود و ارتقای کیفیت محیط زیست در تمام ابعاد تلاش کنیم.
وی با بیان این که پتروشیمی نوری به این باوررسیده است که برای حفظ  و توسعه حیات اقتصادی باید یک محیط زیست فعال و پویا داشته باشد گفت: حمایت پتروشیمی نوری ازدلفین های گوژپشت درراستای مسئولیت های اجتماعی و نیزصیانت از محیط زیست قابل تقدیر و ارزنده است.
متصدی افزود:این واحد صنعتی که باید دغدغه اقتصادی داشته باشد به سمت حفاظت ازمحیط زیست حرکت کرده و با همکاری اداره محیط زیست استان بوشهر حمایت خود را از این گونه دریایی آغاز کرده  که این اقدام عملی قابل تحسین است.

 وی ادامه داد: پتروشیمی نوری درقالب مسئولیت‌ های اجتماعی و اقدام های محیط زیستی همزمان باتولیدمحصولات پتروشیمی  پیشرو بوده  و امیدوارم این تفاهم نامه موجب بهبود وضعیت این گونه ارزشمند دریایی درخلیج فارس باشد.

به گزارش نیپنا، اداره کل محیط زیست استان بوشهر و پتروشیمی نوری با هدف حمایت ازدلفین های گوژپشت خلیج فارس امروز شنبه(7 اسفند ماه) تفاهم نامه امضا کردند.

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۰۹
تعداد بازدید : ۶۵۹