اندونزی علاقه‎مند به سرمایه‌ گذاری در میدان‌های نفتی ایران است

رایزن بازرگانی ایران در جاکارتا با بیان این که هیئت اقتصادی ٢٥ نفره اندونزی به ریاست وزیر هماهنگی امور اقتصادی این کشور وارد ایران می‌شود گفت: اندونزی علاقمند به سرمایه‌ گذاری در میدان‌های نفتی ایران است.
به گزارش شانا، انور کمری در این مورد تصریح کرد: این هیئت اندونزیایی یکشنبه و دوشنبه (٧ و ٨ اسفندماه) در ایران حضور یافته و دارمین ناسوتیون، وزیر هماهنگی امور اقتصادی اندونزی را نیز برخی از معاونان وزارتخانه‌ها، روسای سازمان‌ها، نهادهای اقتصادی و بانک‌ها و همچنین تعدادی از شرکت‌های بخش خصوصی همراهی می‌کند.
رایزن بازرگانی ایران در جاکارتا عنوان کرد: در سفر ٢ روزه هیئت اندونزیایی به ایران، معاون وزارت انرژی و منابع طبیعی، معاون همکاری‌های بین‌المللی وزارت هماهنگی امور اقتصادی، مشاور سازمان خدمات مالی، تعدادی از مدیران بانک‌های ماندیری، اگزیم بانک، بی.ان.آی و همچنین رئیس و نایب رئیس کمیته ایران در اتاق بازرگانی اندونزی، مدیران شرکت‌هایی در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، الکترونیک و مهندسی صنعتی، لوزام برقی منزل و محصولات کشاورزی حضور دارند.
وی گفت: اندونزی علاقمند به سرمایه‌ گذاری در میدان‌های نفتی ایران است و پیش از این نیز پیشنهادهای خود را در این زمینه به مقام‌های نفتی ایران ارسال کرده است.
۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۰۲
تعداد بازدید : ۶۱۶