انتقال 4 میلیارد و 700 میلیون لیتر نفت خام به پالایشگاه تبریز

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌غرب گفت: 4 میلیارد و 700 میلیون لیتر نفت خام به پالایشگاه تبریزانتقال داده شده است.

الماس پورزاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اهداف و استراتژی منطقه شمال‌غرب تأکید بر نگه‌داری خطوط لوله و متعلقات آن و انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی و ایجاد ارتباطات مطابق با راهبردهای ستاد مرکزی تهران دارد و مدیریت متعهد است که امور محوله را منطبق با قوانین جاری محیط زیست به منظور پیشگیری از آلودگی خاک، آب، هوا و مدیریت بهینه انرژی و مقررات جاری ایمنی و بهداشت حرفه‌ای برای ایجاد محیطی سالم، ایمن، عاری از بیماری و مصدومیت و با انگیزه برای کارکنان انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: همچنین این مجموعه تعهد دارد که با رعایت قوانین و مقررات ملی و وزارت نفت و با حفظ کیفیت و کمیت محصولات از مبدأ تا مقصد به بالاترین سطح رضایت مشتریان و سایر طرف‌های ذی‌نفع دست یابد و باور منطقه بر این است که حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد موقعیت‌های سالم برای کارکنان و کاهش اثرات جنبه‌های زیست‌محیطی منفی و افزایش اثرات جنبه‌های زیست‌محیطی مثبت جز از طریق شناسایی و ارزیابی مداوم قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها و استفاده موثر کارکنان و به‌کارگیری نظام اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اخذ گواهی‌نامه‌های تضمین کیفیت، ایمنی بهداشت و زیست‌محیطی، خاطرنشان کرد: با تلاشی که در مجموعه این منطقه که در حوزه‌های IMS و اخذ گواهی‌نامه‌های تضمین کیفیت، ایمنی بهداشت و زیست‌محیطی  انجام گرفته است، اهداف و استراتژی در منطقه به صورت شفاف و روشن مشخص شده با توجه به هزینه‌ها و صرفه‌جویی‌های اقتصادی با در نظر گرفتن اولویت مسائل پایداری عملیات و ایمنی مد نظر قرار گرفته است.

پورزاهدی یادآور شد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌غرب، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خویش قرار داده و به منظور خروج از سلطه تحریم شرکت‌های خارجی، اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال‌غرب تصریح کرد: آمار انتقال فرآورده‌های نفتی در حدود 4 میلیارد و 700 میلیون لیتر و آمار انتقال نفت خام به پالایشگاه تبریز در حدود 4 میلیارد و 900 میلیون لیتر است. همچنین نزدیک به 24 میلیون لیتر میعانات گازی انتقال داده شده است.

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۳۲۸