نشست بررسی ظرفیت‌های صادراتی ایران به روسیه

نشست بررسی ظرفیت‌های صادراتی ایران به روسیه
معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با هدف توانمندسازی اعضای این اتاق در زمینه شناسایی نیازهای وارداتی بازارهای هدف، نشست بررسی ظرفیت‌های صادراتی ایران به روسیه را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این نشست سومین جلسه از سلسله نشست‌هایی با موضوع بررسی ظرفیت‌های صادراتی ایران به کشورهای همسایه است که طی سال جاری در اتاق تهران به آن پرداخته شده است. پیش از این، اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی طی حضور در این سلسله نشست‌ها، با ظرفیت‌های بازار کشورهای پاکستان، ترکیه و عراق آشنا و در کم و کیف کالاها و خدمات مورد نیاز این بازارها قرار گرفتند.


سومین جلسه این نشست به موضوع «بررسی ظرفیت‌های صادراتی ایران به کشور روسیه» اختصاص دارد و طی آن قرار است به علاقمندان این بازار، تصویری مقایسه‌ای از شاخص‌های اقتصادی ایران و روسیه نشان داده شود و علاوه بر بررسی نیازهای عمده وارداتی کشور روسیه، توضیحاتی در خصوص نحوه بهره‌برداری از منابع اطلاعاتی بین‌المللی در ارتباط با این بازار همسایه به مخاطبان ارائه شود.


این جلسه، روز چهارشنبه 18 اسفندماه جاری از ساعت 14 الی 16 در محل سالن کنفرانس طبقه ششم ساختمان شماره 2 اتاق تهران برگزار می‌شود و اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی می‌توانند در این نشست حضور پیدا کرده و از مباحثی که در مورد تجارت ایران و روسیه مطرح می‌شود استفاده کنند.


پیش از این از دو نشست قبلی که ظرفیت‌های صادرات کالا به همسایه شرقی، پاکستان، و دو کشور همسایه غربی یعنی ترکیه و عراق، استقبال خوبی به عمل آمده بود.


۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۴۵
تعداد بازدید : ۶۷۷