هدف گذاری پتروشیمی مروارید برای صادرات MEG به بازارهای جدید

هدف گذاری پتروشیمی مروارید برای صادرات MEG به بازارهای جدید
پتروشیمی مروارید با هدف ایجاد تنوع دربازارهای صادراتی خود به دنبال صادرات MEG به کشورهای اروپایی و هند است.
غلامرضا جوکارمدیرعامل پتروشیمی مروارید درگفتگو با خبرنگار نیپنا، با بیان این که سال 95 برای مجتمع مروارید ازچند جهت سال خوبی بود، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شرایط واحد MEG مروارید تثبیت شد و با وجود این که در سال نخست بودیم توانستیم با 88 تا 90 درصد ظرفیت اقدام به تولید کنیم.
مدیرعامل پتروشیمی مروارید درباره برنامه های این مجتمع پتروشیمی درسال جاری نیزگفت: درسال 96 به دنبال افزایش تولید محصولات و همچنین توسعه بازارهستیم و برای تحقق این کار به دنبال عقد قراردادهای بلندمدت و ایجاد برندینگیم.
جوکار ادامه داد: درحال حاضر خریدار اصلی محصول MEG پتروشیمی مروارید کشور چین است و باید در سال جاری مشتری هایمان را در این کشور متنوع کنیم تا بتوانیم با مصرف کننده نهایی ارتباط برقرار کنیم و قراردادهای بلندمدت با مصرف کننده داشته باشیم.
مدیرعامل پتروشیمی مروارید تصریح کرد: کشور هندوستان و کشورهای اروپایی نیز به عنوان بازارهای جدید در دستورکار فعالیت هایمان درسال جاری است و اگرچه این بازار بزرگ نیست اما به دنبال تثبیت صادرات محصولاتمان هستیم.
وی افزود: درسال 95، بارزترین فعالیت این مجتمع پتروشیمی شناساندن محصول به بازار، بررسی قابلیت ها واحد و تثبیت شرایط برای عقد قراردادهای بلند مدت بود که محقق شد. 
مدیرعامل پتروشیمی مروارید تاکید کرد: با توجه به راه اندازی فازهای 15، 16، و 17 و 18 درسال گذشته، واحد اتیلن این مجتمع با حدود 80 درصد ظرفیت فعال بود .
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ۱۶:۰۷
تعداد بازدید : ۴۰۸