وقتی سود تولید کمتر از دلالی است معادلات اقتصادی به هم می ریزد

وقتی سود تولید کمتر از دلالی است معادلات اقتصادی به هم می ریزد
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره راهکارهای تقویت تولید گفت: عملیاتی شدن قوانین تصویب شده مانندهدفمند سازی یارانه ها، بودجه سالیانه، برنامه ۵ ساله و قانون فضای کسب و کار منجر به تقویت تولید می شود.
رضا رحمانی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه توضیحات وزرای اقتصادی درحمایت از تولید قانع کننده نبود اظهار داشت : عدم مدیریت تحریم بیشتر از خود تحریم بر اقتصاد کشور موثر است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: درشرایط تحریم باید منعطف تر عمل کرد ودرمواردی تصمیمات قبلی را متوقف کرده و تصمیمات جدیدی بگیریم.

وی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بدون پرداخت سهم تولید صحیح نیست چرا که تولید با اشتغال و معیشت مردم گره خورده است و آسیب به تولید برابر با آسیب مردم است.

رحمانی ادامه داد: وقتی سود تولید کمتر از دلالی است معادلات اقتصادی به هم می ریزد وتصمیم گیران باید تصمیمات و راههای تازه ای برای حمایت از تولید به کار گیرند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره احتمال استیضاح وزرای اقتصادی اظهار داشت : دراین شرایط استیضاح مشکلی را حل نمی کند و با استیضاح مشکلی به مشکلات افزوده خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس همچنین درباره نقش کمیسیون ها درتصویب لوایح گفت: مجلس باید کمیسیون محور باشد ولوایح وطرح ها پیش از تصویب درکمیسیون ها بررسی و چکش کاری شود تا از استحکام بیشتری برخوردار شود.

وی افزود: بی ثباتی در تصمیمات بر تولید و اقتصاد تاثیر دارد از این رو نمایندگان برای تصویب طرح ها و لوایح باید وقت بیشتری بگذارند.

به گفته رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، مجلس باید کمیسیون محور باشد و نه صحن محور ./

۹ مرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۰۴
تعداد بازدید : ۸۶۳