سرمایه گذاری اندونزی برای ساخت یک واحد کراکراتیلن

مجموعه جدید شامل یک واحد کراکراتیلن با ظرفیت یک میلیون تن در سال و مجتمع های متنوع تولید مشتقات صنایع پایین دستی خواهد بود .
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت پتروشیمی چاندارعصری (CAP) اندونزی از آغاز مطالعات امکان سنجی برای ساخت و تهیه برنامه عملیاتی یک مجموعه پتروشیمی یکپارچه در شهر سیلگون استان بانتن این کشور خبر داد. 
سوریاندی، مدیر شرکت چاندار عصری، در بیانیه ای تشریح کرد: سایت احداث پروژه یادشده در مجاورت مجموعه متعلق به این شرکت در شهرسیلگون قرار دارد و برآورد می شود هزینه ای معادل چند میلیارد دلار در برداشته باشد. 
وی عنوان کرد: مجموعه جدید شامل یک واحد کراکر اتیلن با ظرفیت یک میلیون تن در سال و مجتمع های متنوع تولید مشتقات صنایع پایین دستی خواهد بود که از خدمات حمایتی تاسیسات موجود نیز بهره مند می شوند. 
بر اساس این گزارش ، شرکت چاندار عصری قصد دارد شرکت جدیدی را برای اداره این مجموعه پتروشیمی راه اندازی کند و با هدف تسریع راه اندازی پروژه، درباره انگیزه های مالی و اقتصادی طرح یادشده با مقامات مربوطه وارد مذاکره شود. ساختار واگذاری سهام پروژه جدید هنوز به طور کامل مشخص نشده و مذاکرات با فعالان صنعت پتروشیمی در جریان است.
چاندار عصری بزرگترین شرکت پتروشیمی یکپارچه اندونزی به شمار می رود و تاسیسات متعددی در شهرهای مختلف این کشور دارد. بانتن یکی از استان های صنعتی اندونزی و در جنوب این کشور واقع شده است.
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۳۶۰