تداوم تولید و عرضه پایدار گریدهای مختلف پلی اتیلن

تداوم تولید و عرضه پایدار گریدهای مختلف پلی اتیلن
تولید وعرضه انواع گریدهای پلی اتیلن از سوی مجتمع های پتروشیمی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تداوم دارد.
مرضیه طهماسبی کارشناس تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: تولید پلی اتیلن در مجتمع های پتروشیمی کشور از روند مطلوبی برخوردار بوده و هیچ گونه مشکلی برای تامین نیاز بازار وجود ندارد.
وی افزود: تولید گریدهای مختلف پلی اتیلن بر اساس برنامه های اعلام شده از سوی مجتمع های تولیدی در حال انجام است و برخی خبرهای منتشر شده درباره کمبود پلی اتیلن در بازار نادرست است.
کارشناس تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که تولید پلی اتیلن گرید لوله برای نخستین بار با توجه به نیاز بازار از سوی پتروشیمی جم در حال انجام است گفت: با توجه به این که بررسی ها نشان دهنده نیاز به این گرید در بازاراست تولید این محصول ادامه خواهد یافت.
به گزارش نیپنا، طهماسبی چندی پیش اظهارکرده بود: بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر  اساس فرمول و با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.
وی با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازارمی تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.
۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۴۴۷