تولیدی شدن طرح های جدید پتروشیمی گامی به سوی توسعه فضای کسب و کار

تولیدی شدن طرح های جدید پتروشیمی گامی به سوی توسعه فضای کسب و کار
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هدف گذاری برنامه های توسعه ای در صنعت پتروشیمی بر اساس سیاست‌های واحدهای تولیدی مبنی بر تامین نیاز داخلی و حضور در بازارهای بین المللی تعیین می‌شود.
فرناز علوی عضوهیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی درگفتگو با خبرنگارنیپنا با اشاره به افتتاح رسمی 4 طرح پتروشیمی در منطقه عسلویه که دیروز با حضوررئیس جمهوری انجام شد ، توسعه این صنعت را درگرو سه عامل سرمایه، فناوری و خوراک خواند و اظهار کرد: این 3 هدف می تواند منجربه توسعه فضای کسب و کار درکشورشود.
وی با این که صنعت پتروشیمی موتور محرک فرآیند توسعه صنعتی و اقتصادی کشوراست، گفت: برنامه ریزی های شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از برجام، همکاری و تعامل با شرکت های معتبر این صنعت در راستای اجرای پروژه های آتی، با استفاده از به روزترین دانش های فنی، بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن است.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: سیاست کلان صنعت در مسیر توسعه خود، حضور پرقدرت در بازارهای بین المللی است و با طرح های بهره برداری شده در سال ۹۵ و طرح‌ها یی که درسال ۹۶ تولیدی خواهند شد ،افزایش ظرفیت تولید و نیز رشد صادرات محقق می شود.
علوی با بیان این که برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت پتروشیمی در تمام ابعاد به تدریج طی سال های آتی نهایی خواهد شد گفت: امیداست که با جذب سرمایه گذاری های جدید بتوانیم مسیر را برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی هموار کنیم.
وی تصریح کرد: جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره ها ی ارزش صنعت از بنیادی ترین برنامه های شرکت در آینده است و صیانت از محیط زیست و منابع ملی با حفظ مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای با رعایت حقوق ذی نفعان و خلق ارزش با تعهد به توسعه پایدار و متوازن همواره مورد توجه قرار دارد.
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۴۴۸