مطالبات بخش خصوصی از دولت دوازدهم

مطالبات بخش خصوصی از دولت دوازدهم
نخستین نشست رسمی اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در سال جدید، فردا، سه‌شنبه 29 فروردین ماه برگزار می‌شود. هیات نمایندگان اتاق تهران صبح فردا در طبقه هشتم ساختمان شماره 82 خیابان وزرا گردهم می‌آیند تا هم‌اندیشی در مورد مسایل مهم بخش خصوصی را از سر بگیرند و سال جدید را با چند رویداد مهم آغاز کنند؛ از ارائه مطالبات بخش خصوصی از دولت دوازدهم تا امضای تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور.

 در بیست و پنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، به سیاق معمول جلسات، مسعود خوانساری، رییس اتاق مروری بر اخبار و وقایع مهم اقتصادی طی یک ماه اخیر خواهد داشت و نظرات بخش خصوصی را اعلام خواهد کرد. در ادامه این نشست نمایندگان بخش خصوصی با شور و مشورت، متن مدونی از مطالبات و خواسته‌های خود از دولت دوازدهم را ارائه دهند؛ مطالباتی که می‌تواند در آستانه رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم برای بخش خصوصی بسیار موثر و حیاتی باشد.


این متن با همفکری اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران تدوین شده و در نشست رسمی فردا، تصویب و قرائت می‌شود.


امضای تفاهم‌نامه اتاق تهران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور
 در ادامه نشست هیات نمایندگان، تفاهمنامه‌ای میان اتاق تهران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منعقد خواهد شد. به موجب این تفاهمنامه، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، یکی از مراکز آموزشی خود را که در منطقه اقدسیه تهران واقع است، به مدت سه سال برای ارائه آموزش‌های کاربردی به اتاق تهران واگذار می‌کند. اتاق تهران نیز با استفاده از تجربیات و همکاران آموزشی خود مانند موسسه ترویج کسب‌وکارWIFI اتریش این مرکز را اداره خواهد کرد. در واقع با تفاهمنامه‌ای که فردا، میان اتاق تهران و سازمان فنی و حرفه ای به امضا می رسد، اجرای این پروژه آموزشی کم‌نظیر کلید خواهد خورد.
در بخش بعدی این نشست، محمدرضا رضوی، رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، گزارشی از سیاست‌های تجاری کشور و موانع سرمایه‌گذاری خارجی ارائه و با نمایندگان بخش خصوصی در این زمینه تبادل‌نظر می‌کند.
بیست و پنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، فردا، سه‌شنبه مورخ 29/01/1396 از ساعت7  صبح، در سالن کنفرانس طبقه هشتم ساختمان اصلی اتاق تهران برگزار می‌شود.

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۶:۴۲
تعداد بازدید : ۵۴۲