تلاش برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران ضروری است

شانا: معاون وزیر نفت ضمن قدردانی از کارکنان شرکت پایانه‎های نفتی ایران به‌دلیل ثبت رکوردهای متعدد در سال ٩٥، بر ضرورت تقویت بیش از پیش  برند شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد. به گزارش «شانا» علی کاردر گفت: پارسال در زمینه ثبت رکوردها کارهای بسیار سخت و سنگینی انجام شد که مهم‌ترین‌ و شاخص‌ترین آن ثبت رکورد صادرات 8 میلیون بشکه نفت خام در یک روز و انجام عملیات پهلودهی همزمان هشت فروند نفتکش به اسکله‌های پایانه نفتی خارک بوده است.

وی افزود: تولید و صادرات نفت پارسال با شیب خوبی همراه بود و در این باره چند رکورد خیره‌کننده در زمینه ذخیره سازی، پهلودهی نفتکش‌ها و صادرات نفت خام و میعانات گازی برای صنعت نفت ثبت شد که قابل تحسین است. معاون وزیر نفت ادامه داد: کارهای ریشه‌ای و اساسی در زمینه نوسازی و بهسازی اسکله‎ها و تاسیسات ذخیره سازی و صادرات نفت خام انجام شده است و به موازات فعالیت‌های انجام شده، در زمینه توپک‌رانی هوشمند خطوط لوله نفت صادراتی زیردریایی حدفاصل بندر گناوه و جزیره خارگ هم که سبب تامین امنیت صادرات نفت خام کشور می‎شود، کار ارزشمندی انجام شده است. کاردر با اشاره به وضع خوب تولید نفت خام کشور، بر توجه جدی به فعالیت‎های HSE تاکید کرد و گفت: امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست باید یکی از فعالیت‎های اصلی قلمداد شود.

وی ادامه داد: صنعت نفت را نباید به عنوان یک فعالیت لوکس نگاه کرد، کار و کوشش در این زمینه به مثابه پیشگیری از بروز بیماری است که مقدم بر درمان است؛ برای پویایی و ماندگاری تاسیسات باید HSE را سرلوحه کار خود قرار دهیم. معاون وزیر نفت تاکید کرد: درصد زیادی از رشد اقتصادی کشور مربوط به عملکرد شرکت ملی نفت ایران است باید برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه بیش از پیش تلاش کنیم. علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هفته گذشته از منطقه عملیاتی خارگ بازدید کرد و در جمع مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در جریان وضع پروژه‌های این شرکت در این منطقه عملیاتی قرار گرفت.

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۴۹۸