تصویب دو لایحه در نشست امروز کمیسیون انرژی

تصویب دو لایحه در نشست امروز کمیسیون انرژی
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از تصویب لایحه پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه‌ای در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی و لایحه اصلاح ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره نشست امروز(هشتم مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس، گفت: بخش اول نشست امروز کمیسیون به بررسی لایحه یک‌شوری تصویب پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه‌ای در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط‌ زیست دریایی دریای خزر اختصاص داشت که این لایحه با حضور کارشناسان وزارت امور‌خارجه، وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط‌ زیست بررسی و به تصویب رسید.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش دوم نشست امروز کمیسیون انرژی لایحه یک‌شوری اصلاح ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: لایحه اصلاح ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور بررسی و به تصویب رسید./

۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۵۹
تعداد بازدید : ۸۹۱