روز خوب هلدینگ خلیج فارس در بورس

نماد هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با همراهی پتروشمی پردیس وچند شرکت صنعتی بزرگ بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.
 به گزارش خبرنگار نیپنا،  بورس تهران آخرین روز معاملاتی خود درنخستین ماه سال 96 را با رشد شاخص به پایان رساند به طوری که در جریان معاملات  امروزچهارشنبه( 30 فروردین ماه)، سه گروه شیمیایی، رایانه و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت ایستادند.

امروز درتالار شیشه ای، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۷۴ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۴۳ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۳۳ واحد، نماد شپدیس متعلق به پتروشیمی پردیس با ۳۲ واحد، نماد فملی متعلق به ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با ۲۵ واحد و نماد آپ متعلق به آسان پرداخت پرشین با ۲۳ واحد، به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس تهران داشتند.

بر اساس این گزارش ، بورس تهران در حالی به استقبال اردیبهشت ماه می رود که در آخرین روز کاری فروردین همه هفت شاخص بورس صعودی شدند و سهامداران این بازار بیش از یک میلیارد و 259 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 2 هزار و 863 میلیارد ریال در 79 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

همچنین امروز همه هفت شاخص بورس صعودی بودند. شاخص کل 311 واحد بالا رفت و به رقم 78 هزار و 651 واحد رسید. شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 165 و 974 واحد رشد کردند.

در پایان معاملات امروز سرمایه گذاری غدیر با معامله بلوکی 278 میلیون سهمی به ارزش 303 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کردند.

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۶:۴۱
تعداد بازدید : ۴۹۹