کیفیت کلید موفقیت در بازارهای بین المللی

کیفیت کلید موفقیت در بازارهای بین المللی
نماینده شرکت تاپسو در سیزدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با تاکید بر عزم این شرکت برای حضور در ایران گفت: کیفیت محصولات مهمترین عامل برتری صنایع پتروشیمی در بازارهای بین المللی است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، پیر باکرود، معاون شرکت تاپسو، در همایش بین المللی پتروشیمی ایران طی سخنانی تاکید کرد که برای موفقیت در بازارهای بین المللی باید کیفیت محصولات تولیدی از سوی مجتمع های پتروشیمی را با هدف ماندگاری در بازار تضمین کرد.

باکرود  به زنجیره تولید در شرکت تاپسو اشاره کرد و گفت: "ما هیچوقت فن آوری و یا محصولی را بدون طی تمامی مراحل تولید به بازار عرضه نمی کنیم، تمامی مراحل باید با دقت زیاد انجام شود و زنجیره تولید طی شود."
وی تاکید کرد که تاپسو تنها برای ارائه فن آوری های خود به ایران نیامده است بلکه قصد این شرکت از ورود به بازارهای ایران حمایت از شرکت های ایرانی در طول عمر پروژه های آنهاست.
معاون شرکت تاپسو اظهار کرد : ما سعی می کنیم که با ارائه فن آوری های خود آینده را برای صنایع سودآورتر و برای محیط زیست و مردم جهان بهینه تر کنیم.

معاون شرکت تاپسو، با اشاره به این که استفاده از فن آوری می تواند کیفیت محصولات را بالاتر ببرد، اظهار کرد :  ما سعی کرده ایم که عنصر فن آوری را وارد مجتمع های تولید کننده متانول ایران کنیم و در این راه موفق بوده ایم.
در همین زمینه باکرود فن آوری ATR را به عنوان یکی از بهترین و مهمترین فن آوری های ارائه شده توسط شرکتش معرفی کرد. این فن آوری نزدیک به 60 سال است که از سوی تاپسو به بازار ارائه شده است.
این کارشناس نروژی اظهار کرد که در ساخت این فن آوری از پیشرفته ترین علوم و فن آوری ها به کار گرفته شده است و جدیدترین نوع فن آوری ATR هم اکنون در نیجریه به کار گرفته شده است.
باکرود افزود : نسبت low S/c این فن آوری 0.7 درصد است که رقم پایینی در مقایسه با فن آوری های مشابه است.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۴۷
تعداد بازدید : ۴۷۷