بخشنامه های متعارض تولیدکنندگان را سردرگم می کنند

بخشنامه های متعارض تولیدکنندگان را سردرگم می کنند
عباسعلی اسلامی گفت: نهادهای مختلف با صدور بخشنامه های متفاوت باعث سردرگمی و کدی امور در تولید و صادرات فرآورده ها می شود.

 

 به گزارش خبرنگار اوپکس، مدیر عامل  سرکت روغن موتور ایران و  نائب رئس  اتحادیه صادرکنندگان  نفرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران   با بیان این که صادرات در کشور ما  امر مهمی است و مسئولان هم به این امر واقف هستند، گفت:  فرآورده های نفتی را  تولیدکنندگان بزرگ دولتی یا  تولیدکنندگان متوسط  و کوچک بخش خصوصی تولید می کنند و برای کشور ارزآوری دارند اما با دردسرهایی در مقابل فعالیت خود روبرو هستند.

 

 وی با تاکید بر لزوم   تسهیل امور صادرات  اظهار داشت: یکی از مهم ترین چالش های ما بخشنامه های متفاوت و متعارض در این حوزه است که همه نهادها بدون هماهنگی با نهاد های مرتبط بخشنامه مورد نظر خود را ابلاغ می کنند . این امر موجب کندی فعالیت های ما در زمینه تولیدو صادرات  می شود.

 اسلامی با بیان این برجام باعث بهبود فضای تولید و صادرات در حوزه نفتی شد، افزود:   شرایط برای بازاریابی فرآورده ها و مسائل مربوط به بازگشت پول با سهولت همراه شد.

 نائب رئیس  اتحادیه صادرکنندگان  نفرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در پایان گفت:  دولت یازدهم تعامل خوبی با بخض خصوصی تولید کننده داشت  و نسبتا به رفع  گرفتاری های این بخش توجه کرد. 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۵۲۹