نمایشگاه نفت، نویدبخش جهش دوم صنعت پتروشیمی ایران است

نمایشگاه نفت، نویدبخش جهش دوم صنعت پتروشیمی ایران است
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، بیست و دومین نمایشگاه نفت ایران را نویدبخش مذاکره های ثمربخش در صنعت پتروشیمی دانست و گفت: مذاکرات اروپایی‌ها برای سرمایه گذاری، انتقال دانش فنی و استفاده از فناوری‌های نو با شرکت‌های ایرانی فعال در این صنعت در حال انجام است.
مرضیه شاهدایی در حاشیه برگزاری دومین روز از بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهارکرد: با استقبال گسترده شرکت‌های خارجی برای حضور در این نمایشگاه پیش بینی می شود که مذاکرات امیدوار کننده ای در بخش سرمایه‌گذاری، انتقال دانش فنی و نیز بهره گیری از فناوری های نوین میان شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی کشورمان با طرف های خارجی انجام شود.
وی ادامه داد: در مراسم افتتاح نمایشگاه نفت، محور صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت توسعه صنعت پتروشیمی کشور بود و خواستار بهبود شرایط برای جذب سرمایه‌گذاری در این صنعت بودند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دیداری که با سفیر هلند و هیئت تجاری همراه در حاشیه نخستین روز نمایشگاه انجام شد اشاره و تصریح کرد: شرکت های مختلف هلندی فعال در زمینه توسعه منابع انسانی، صنایع دریایی و ساخت تجهیزات پتروشیمی ابراز علاقه کردند و مقرر شد به این منظور بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشته باشند.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۲۰
تعداد بازدید : ۴۱۱