استقبال بازدیدکنندگان تخصصی از نمایشگاه امسال

استقبال بازدیدکنندگان تخصصی از نمایشگاه امسال
دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران فضای بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پالایش را مثبت ارزیابی کرد .

 مهدی اسپندیاری  در گفتگو با خبرنگار اوپتکس  با بیان اینکه  اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه امسال فضای کمی در اختیار اتحادیه قرار گرفته بود، گفت:  امسال فقط 60 شرکت عضو در نمایشگاه حضور داشتند که اگر دو سالن در اختیار ما قرار می گرفت  بقیه شرکت ها هم می توانستند حاضر باشند.

 وی با اشاره به استقبال بالای بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پالایش گفت: برگزاری این رویداد در روزهای ابتدای هفته باعث شد که بیشتر پذیرای بازدیدکنندگان تخصصی باشیم .

دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران  در ادامه تصریح کرد:  باید  تلاش کنیم که  در تمام بخش های صنعت واردات کم تر و صادرات بیشتر شود و امیدواریم پس از برجام  بتوان ارتباط بهتر با کشورهای دیگر برقرار کنیم.

 اسپندیاری با ابراز امیدواری از این که واحد های  صادرکننده در  تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری ایفا کنند، گفت: امیدوارم هر دولتی که بر سر کار میآید توجه ویژه ای به صادرات داشته باشد و  نهادی در سطح معاونت ریاست جمهوری برای صادرات ایجاد کنند و از واردات بی رویه کالاها هم جلوگیری کند. 

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۲۸
تعداد بازدید : ۵۶۵