تصویب 4250 ریال سود برای هر سهم در مجمع سالانه پتروشیمی زاگرس

تصویب 4250 ریال سود برای هر سهم در مجمع سالانه پتروشیمی زاگرس
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی زاگرس برای سال مالی منتهی به 1395.12.30چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این جلسه رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 20/02/1396 با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و حضور بیش از 93 درصد سهامداران شرکت برگزار گردید.

جلسه به ریاست مهندس عزیزی، مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان به عنوان نماینده سهامدار عمده تشکیل و با دعوت از دیگر اعضای هیأت رئیسه از سوی ایشان با توجه به درصد سهامداران حاضر در مجمع به طور رسمی آغاز شد.

در ادامه محمدرضا میراحمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس، گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 1395.12.30 شامل: تولید، فروش، حمل، اقدامات مالی، اهداف و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق را به مجمع ارائه نمود.

وی سال 1395 را سالی همراه با افزایش تولید متانول و ثبت رکورد بالاترین تولید در طول بهره برداری این شرکت خواند.

پس از قرائت گزارش محمدرضا میراحمدی، بازرس قانونی و حسابرس به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و پس از ارائه توضیحات لازم از سوی مدیران شرکت؛ با تأیید سهامداران صورت های سال مالی منتهی به 1395.12.30به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی همچنین پرداخت سود 4250 ریال را برای هر سهم در سال مالی منتهی به 1395.12.30 تصویب و نحوه پرداخت آن برای سهامداران حقیقی را مطابق اطلاعیه منتشره از سوی شرکت، از تاریخ 1396.02.24از طریق کلیه ی شعب بانک تجارت سراسر کشور با ارائه کارت شناسایی ملی اعلام نمود.

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار و مؤسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی و مؤسسه حسابرسی فریوران به عنوان بازرس وحسابرس علی البدل برای سال مالی منتهی به 1396.12.29 انتخاب شد.

ضمناً شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری هامون سپاهان، شرکت الیاف صنعتی مروارید، شرکت گروه صنعتی شیمی پوشینه و شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا به عنوان اعضای حقوقی  هیأت مدیره به مدت 2 سال انتخاب شدند.

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی زاگرس در ساعت 12:30 خاتمه یافت.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱
تعداد بازدید : ۳۷۹