مصاحبه ایرنا با رییس اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی، رتبه نخست جشنواره فصلی مطبوعات را از آن خود کرد

مصاحبه ایرنا با رییس اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی، رتبه نخست جشنواره فصلی مطبوعات را از آن خود کرد
اسماعیل داوودی، خبرنگار اقتصادی ایرنا، رتبه نخست بخش خبر پنجمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها را از آن خود کرد.

'اسماعیل داودی' خبرنگار اقتصادی ایرنا به خاطر مصاحبه ای با عنوان ' تشکیل کنسرسیوم بخش خصوصی برای صادرات نفت خام' رتبه اول در بخش خبر خبرگزاری ها را کسب کرد.

روز شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره فصلی مطبوعات، ' محمد جعفرمحمد زاده' معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اهدا لوح تقدیر از 'داودی' قدردانی کرد.

پنجمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های کشوردر دو بخش مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد که در بخش خبرگزاری ها، آثاری در سه بخش گزارش خبری، خبر و عکس انتخاب شده و مورد داوری قرار گرفتند.

 اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران به سهم خود این موفقیت را به مجموعه خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و بویژه خبرنگار با اخلاق و پرتلاش آن جناب آقای اسماعیل داوودی تبریک گفته و موفقیت وی و همه دست اندرکاران امر اطلاع رسانی را در انجام رسالت والای خبرنگاری از خداوند بزرگ خواستار است.

۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۱۳۲