واگذاری بخشی از سهام فجر و مبین

واگذاری بخشی از سهام فجر و مبین
بخشی از سهام مجتمع های پتروشیمی فجر و مبین درصورت فراهم شدن شرایط واگذار خواهد شد.
مرتضی رحیمیان سرای رئیس امور سرمایه گذاری مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس درگفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهار کرد: روند متنوع سازی سبد سهام هلدینگ در شرایط خوب و قابل قبولی قرار دارد و در این راستا در نظر داریم تا بخشی از سهام پتروشیمی های فجر و مبین را واگذار کنیم و پس از مطالعه های نهایی و بررسی شرایط بازار میزان و نحوه عرضه اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه چشم انداز بورس مثبت است و سهامداران امیدوار هستند تا بازار سرمایه به سوی رونق گام بردارد گفت: شرکت های پتروشیمی از جمله صنایع برتر حاضر در بورس هستند و سهام آنها همواره دارای ارزش خاصی است بنا براین سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی از آینده ای روشن برخوردار است.
رئیس امور سرمایه گذاری مجامع و سهام این شرکت پیشتر به خبرنگار نیپنا، گفته بود: با شرکت فرابورس در حال مذاکره های نهایی برای عرضه 5 درصد از سهام شرکت های پتروشیمی بندر امام، بوعلی و نوری تا پایان نیمه نخست سال 96 هستیم.
وی با بیان اینکه این عرضه ها با موافقت هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس و نیز شرکت های مورد اشاره انجام خواهد شد، گفته بود: با سازمان خصوصی سازی نیز هماهنگی های لازم انجام شده است.
رحیمیان سرای ادامه داده بود:مذاکراتی را نیز با همکاری شرکت نفت و گاز پارسیان با سازمان بورس برای عرضه بخشی از سهام پتروشیمی پارس در تابلوی اصلی بورس آغاز کرده ایم.
وی با بیان این که واگذاری سهام چند شرکت تابعه دیگر نیز در حال بررسی است اظهارکرده بود: بزودی نحوه عرضه و میزان سهام قابل عرضه اعلام خواهد شد.
۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۳
تعداد بازدید : ۶۳۱